Forsider

Redaktionel profil

metestaser i hjernen Orientering er medlemsmagasin for Dansk Orienterings-Forbund. Mens hjemmesiden er platform for de korte nyheder, går vi i magasinet mere i dybden med orienteringsløb og kulturen omkring det. Det sker blandt andet gennem portrætter af markante profiler, tendensartikler og masser af gode råd til, hvordan man fx bliver en bedre orienteringsløber, bliver sin skade kvit eller løfter det sociale i sin klub.

macready the thing Orientering henvender sig alle medlemmer af DOF. Det er vores ambition at give en god læseoplevelse til alle, uanset om man er gammel eller ung, elite- eller motionsløber.

petit bateau udsalg Redaktionsgruppen bag Orientering består af frivillige skribenter, der selv er aktive orienteringsløbere. Hvis du er medlem af DOF og har lyst til at være en del af arbejdet i redaktionen, er du meget velkommen til at kontakte redaktøren. Det samme gælder, hvis du bare har en idé til en historie, du mener vi bør tage op.

Fotos

ejendomsskat 2016 hørsholm kommune Magasinet vil gerne bruge de bedste billeder i bladet. Kell Sønnichsen er fast fotograf. Men redaktionen er altid på jagt efter et godt pletskud. Har du taget et godt billede, som du gerne vil have med i bladet, kan du kontakte redaktionen.

Kort

hunde cavalier king charles spaniel Alt kortmateriale der trykkes i magasinet skal tilrettes og konverteres til korrekt format og tilskæring af kortsupervisor Flemming Nørgaard.
Dertil kræves, at vi modtager kort i elektronisk form, f.eks. som en OCAD fil.

Udgivelsesdatoer og deadlines

cheryl cole pregnant 2016 Deadlines for indlevering af stof:

royal copenhagen stjerne jul riflet 2/2018: 1. maj
3/2018: 6. august
4/2018: 23. oktober

bytte hus i ferien Indlæg efter denne dato kommer ikke i magasinet.

tv i aften kl 20 Der er ca. to måneders produktionstid.

Annoncer

matthew perry drug addiction Annoncer i 4 farver. Alt under forudsætning af trykklart materiale. Ingen moms. Bladet er momsfrit.

kofoed skole kbh 1/1 side: 11.000 kr.
1/2 side: 5.500 kr.
1/3 side: 4.000 kr.
1/4 side: 3.000 kr.
1/8 side: 2.000 kr.

anais anais cacharel Priserne er pr. nummer. Tillæg for bagside: 20%. Tillæg for inderside af omslag: 10%.

anders matthesen shh billetter Kombinationsrabat med website og rabat ved mindst 4 indrykninger. Kontakt mor barn tegning Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. for aftale.

Sponsorer

Cowi